2. ст.143, в зошит з інформатики виписати, що таке робот?
3. ст.145 , виписати у зошит, з яких частин складається робот.
Четвер 14 квітня
Математика
Дроби. Поняття про дріб.
1. Розгорни робочий зошит.
2. ст.38#123 письмово.
3.ст.38#124 письмово.
4. ст.38#125 письмово.
Українська мова
Розвиток зв'язного мовлення
"Ласунка"
1. Розгорни зошит. Запиши сьогоднішню дату.
2. Запиши тему, план до твору.
3. По плану склади твір про білочку. Даю зразок в ГПД, але ви складаєте самостійно.
Я досліджую світ
"Чому держави торгують
між собою?"
1. ст. 72, прочитай і відповіш на запитання.
2. Розгорни зошит з я досліджую світ, запиши сьогоднішню дату.
3. ст.72, випиши, що таке експорт і імпорт, перекресли таблицю на ст.72(Україна купує, Україна продає)
Фізична культура
Різновиди ходьби та бігу.Човниковий біг 4×9. Стрибки у довжину. Стрибки зі скакалкою.
Середа 13 квітня
Математика
Частини величини.
Поняття дробу.
1. Розгорни зошит і запиши сьогоднішню дату.
2. ст.93-94 #2,3,5,6 усно.
3.ст.94, виписати у зоши зверху чисельник і знаменник, вивчити напам'ять.
4. ст. 93 #4 письмово.
5.ст.94#7, #8(1) письмово.
6. ст.94#9(1,2) письмово.
7. Д/з ст.94 #8(2), 9(3,4) письмово.
Літературне читання
Всеволод Нестайко "Чи роблять так друзі?"
1. ст.123-125, прочитати оповідання.
2. ст.125, відповісти на запитання оповідання.
3. Д/з ст.123-125, читати і переказувати.
Я досліджую світ
"Хто виробляє товари? Від чого залежить ціна товару?
1. ст.70-71, читати і відповідати на запитання.
2. Розгорни зошит з Я досліджую світ і перекресли таблицю з 71 сторінки книжки у зошит.
Інформатика
"Як і навіщо створюють роботів?"
1. ст.142-147 читати.
2. ст.143, в зошит з інформатики виписати, що таке робот?
3. ст.145 , виписати у зошит, з яких частин складається робот.
Вівторок 12 квітня
Математика
Узагальнюємо знання про частини цілого
1. Розгорни зошит і запиши сьогоднішню дату.
2. ст.91 #1,2,3 усно.
3. ст.91 # 4, письмово(1/2 більший за 1/6)
4. ст.91#5 письмово( якщо знаходимо частину від цілого, то ділимо. А якщо ціле, то множимо)Наприклад: якщо 1/13 від 78, то 78÷13=?. Якщо 1/22 =11, то ціле 22×11=?)
5. ст.92#7(1,2 по діях) письмово.
6. Д/з ст.92 #6(1) перекреслити схему у зошит і розв'язати задачу. ст.92 #7(3,4) письмово по діях.
Українська мова
Узагальнення і систематизація знань за розділом " Числівник"
1. Розгорни зошит і запиши сьогоднішню дату.
2. ст.131 запиши всі запитання і відповіді у зошит.
Літературне читання
А.Майданюк
"Жадана ручка"
1. ст. 125, проскануй код і і прослухай оповідання Аніти Майданюк "Жадана ручка".
2. Д/з ст.125, читати і відповідати на запитання.
Я досліджую світ
Тема місяця: "Робимо правильний вибір"
Тема тижня:
"Потреби та їх задоволення"
Які бувають потреби? Хто такі виробники і споживачі?
1. ст.68 виписати 5 назв потреб і що до них входить, до них намалювати 5 малюнків у зошиті з "Я досліджую світ".
2. ст. 69, виписати у зошит, що таке товари, виробники, послуги, споживачі.
2. Д/з ст. 68-69, читати. Зошит вивчити напам'ять.
Фізична культура
"Різновиди ходьби та бігу. Біг з високого старту. Стрибки в довжину з місця"
Понеділок 11 квітня
Математика
Діагностична робота
1. Повторити ст.77-90, задачі на знаходження площі.
2. Повторити одиниці вимірювання площі, які ви виписували у зошит.
Українська мова
Навчаюся вживати числівники у власному мовленні
1. Розгорни зошит і запиши сьогоднішню дату.
2. Повторити, що таке числівник і правила на ст.130.
3. ст.131 впр. 11 письмово.
4. ст. 131 впр.13, 14 усно.
5. Д/з ст.131 впр.12 письмово.
Трудове навчання
Вишивка хрестиком
Орнамент
"Восьмикутна зірка"
1. Підготувати тканину, голку та нитки для вишивання.
2. Обережно користуйтеся голкою.
3. ст.73, книжка "Я досліджую світ". Написано порядок роботи. Уважно прочитайте послідвність вишивання.
Фізична культура
Ходьба зі зміною напрямку за звуковим сигналом. Човниковий біг 4×9. Стрибки зі скакалкою.
П'ятниця 8 квітня
Математика
Формула площі прямокутника
1. Розгорни зошит і запиши сьогоднішню дату.
2. ст.89 # 1 усно, # 2 прочитати.
3. ст.88-89#2, випиши у зошит(квадратний міліметр..., ар, сотка)
4.ст.89#3, письмово. Накреслити до задачі схему.
5. ст.90#2,7 усно.
6.ст.90#4 письмово. Перекреслити малюнок із книжки у зошит.
7. ст.36#119(1,2) усно у робочому зошиті.
8.Д/з ст.90#5, накреслити у зошит схему у вигляді відрізка. #6 по діях письмово. Те, що виписали у зошит, вивчити напам'ять.
Українська мова
Навчаюся вживати правильні форми числівників на позначення часу протягом доби
1. Розгорни зошит і запиши сьогоднішню дату.
2. ст.129 впр.8 письмово.
3. ст.130 читати про числівники.
4. ст.130 впр.9 усно.
5. Д/з ст.130 впр. 10 письмово. ст.130, вивчити правила напам'ять про числівник.
Літературне читання
Всеволод Нестайко "Чи роблять так друзі?"
1. ст.123-125, прочитати оповідання.
2. ст.125, відповісти на запитання оповідання.
3. Д/з ст.123-125, читати і переказувати.
Образотворче мистецтво
"Подорож до сонячної Італії"
1. ст. 28 Намалювати образ улюблених героя, героїні із казок братів Грім.
"Як описати алгоритми з розгалуженням та повторенням?"
1. ст.136-141 читати.
2. ст.136, в зошит з інформатики виписати, що таке проєкт?
3. ст.141 перекреслити таблицю у зошит.
Четвер 7 квітня
Математика
Одиниці вимірювання площі 1мм в квадраті, 1 дм в квадраті, 1 м в квадраті, 1 км в квадраті.
1. Розгорни зошит і запиши сьогоднішню дату.
2. ст.87#1,2,усно. Прочитати #2.
3.ст.87 # 3(1,2) письмово.
4. ст.88 #4,6 усно.
5. ст.88 # 7(1) письмово.
6. ст.36 #116,117 письмово, #118 усно в робочому зошиті.
6. Д/з ст.88 # 5, перекреслити таблицю у зошит і розв'язати задачу. #7(2) письмово по діях. ст.87#2, ст.88 напам'ять.
Позакласне читання
1. ст.72-74, читатай і відповідай на запитання.
2. Заповни письмово ст.74.
3. Вивчити напам'ять слова в кінці оповідання.
Я досліджую світ
Проєкт
Господарська діяльність людини в нашому регіоні
1. ст.67, прочитайте завдання до проєкту на.
2. Розгорни зошит з Я досліджую світ, запиши сьогоднішню дату.
3. Д/з ст.67. Дайте відповіді на запитання проєкту.
Фізична культура
Різновиди ходьби та бігу.Човниковий біг 4×9. Стрибки зі скакалкою.
Середа 6 квітня
Математика
Задачі на знаходження площі прямокутника й обернені для них задачі.
1. ст. 35 #114, виконай вираз у робочому зошиті.
2. ст.35 #115, запиши задачі у робочому зошиті.
Літературне читання
"Зі щоденника Слава хоробрика"
1. ст.122, прочитати і вивчити напам'ять "Зі щоденника Славка Хоробрика".
Я досліджує світ
1. ст.66. На цій сторінці є 3 теми. Прочитай їх.
2. Розгорни зошит з Я досліджую світ і напиши 5 речень на одну із тем.
Інформатика
"Як описати алгоритми з розгалуженням та повторенням?"
1. ст.136-141 читати.
2. ст.136, в зошит з інформатики виписати, що таке проєкт?
3. ст.141 перекреслити таблицю у зошит.
Вівторок 5 квітня
Математика
Задачі на знаходження площі прямокутника
1. Розгорни зошит і запиши сьогоднішню дату.
2. ст.85# 1 письмово. Перекресли таблицю у зошит і розв'яжи задачу. ( дивитися у робочий зошит ст.34 # 113.)
3.ст.85-86# 2,4,5 усно.
4. ст. 85 #3 письмово.
5. ст.86# 7письмово .
6. ст.86#8 (1 і 2 стовпчики) письмово без перевірки.
7. Д/з ст.86 #6, #8(3 і 4 стовпчики) письмово з перевіркою. ст.85#2, вивчити напам'ять, як розв'язувати задачі на знаходження площі.
Українська мова
Навчаюся правильно вимовляти і писати форми родового відмінка числівників 50, 60, 70, 80, 90, 100
1. Розгорни зошит і запиши сьогоднішню дату.
2. ст.128 впр 5 письмово.
3. ст.128 прочитати правило.
4. ст. 128 впр.6 усно.
5. Д/з ст.129 впр.7 письмово. Списати, знайти у тексті числівники і зверху поставити до них запитання. ст.128, вивчити правило обов'язково напам'ять.
Літературне читання
О.Радушинська
"Майже боксерський двобій"
1. ст. 121-123, читати і відповідати на запитання.
2. Д/з ст.121-123, переказувати, ст.123, вивчити напам'ять слово в кінці оповідання.
Я досліджую світ
Підсумок місяця
Діагностична робота
1. ст.54-66, повторити.
2. Розгорни зошит з Я досліджую світ і запиши сьогоднішню дату.
2. Д/з ст. 66, письмово напиши у зошит 6 запитань і 6 відповідей.
Фізична культура
"Ходьба із зупинкою за сигналом. Біг із різних вихідних положень".
Понеділок 4 квітня
Математика
Формула площі прямокутника
1. Розгорни зошит і запиши сьогоднішню дату.
2. ст.34# 110 в робочому зошиті письмово.
3. ст.34# 111, перекреслити таблицю у зошит і заповнити. Пригадати скільки сторін має прямокутник. Повторити правило і формули, які вивчили на минулому уроці. ст.83.
4. Д/з ст.34# 112, 113 письмово виконати у робочому зошиті.
Українська мова
Числівник як частина мови
1. Розгорни зошит і запиши сьогоднішню дату.
2. Повторити, що таке числівник і прочитай ст.126.
3. ст.126 впр. 1, ст.127 впр.2 письмово.
4. ст. 127 впр.3, ст.125 впр.3 усно.
5. Д/з ст.127-128 впр.4 письмово. ст.126 повторити і вивчити правило напам'ять.
Трудове навчання
Аплікація. Природні зони і господарська діяльність людини.
1. Розгорни зошит з Я досліджую світ і запиши сьогоднішню дату.
2. ст.65, книжка "Я досліджую світ" прописано порядок роботи, як зробити аплікацію " Природні зони і господарська діяльність людини". Не потрібно видруковувати карту України, а просто намалювати в зошиті контури карти України і з паперу зробити позначки і приклеїти в зошиті. Коли зошит будете закривати, воно буде згинатися.
Фізична культура
"Вправи з великим м'ячем. Елементи футболу"
П'ятниця 1 квітня
Математика
Формула площі прямокутника
1. Розгорни зошит і запиши сьогоднішню дату.
2. ст.83 # 1,2,3 усно.
3. ст.83#3, читати правило.
4. ст.84#4,5,6,7 письмово.
5. Д/зст. 83, вивчити правило напам'ять. ст.84, зверху вивчити формули напам'ять. ст.84 #8 письмово.
Українська мова
Діагностувальна робота диктант
1. Розгорни зошит і запиши сьогоднішню дату.
2. У п'ятницю, суботу, неділю писати диктанти. Має бути написано у зошиті 3 диктанти.
3. Не списувати тексти, а писати під диктовку батьків.
Літературне читання
О. Кротюк "Літачок"
1. ст.119-120, прочитати оповідання.
2. ст.120, відповісти на запитання оповідання.
3.Д/з, усно придумати есе на тему "Як можна проявити симпатію до людини, яка мені подобається?"
Образотворче мистецтво
"Подорож до сонячної Італії"
1. ст.27. Перетворити контурний малюнок предметів на ескіз мозаїки.
2. Виконай мозаїчну композицію за уявою за домогою шматочків кольорового картону.
Інформатика
"Як створювати анімації".
Як перевірити помилки в алгоритмі й обрати виграшну стратегію."
1. ст.131-135читати.
2. На цих сторінках є алгоритми. Їх виконати в програмі СКРЕТЧ.
Четвер 31 березня
Математика
Одиниця вимірювання площі 1 см в квадраті
1.Розгорни зошит і запиши сьогоднішню дату.
2. ст.81 #1 усно, (щоб знайти площу фігури, потрібно горизонтальні квадратики помножити на вертикальні) прочитай правило.
5. ст.31 # 100, виконай письмово у робочому зошиті, використавши дужечки під низом.
6. Д/з ст.72 # 2(2 стовпчик рівнянь), ст і 72 #4(2 стовпчик виразів), ст.72 # 3 задачу виконати, накреслити до неї таблицю на швидкість, відстань і час письмово.
Українська мова
Навчаюсь визначати рід, число, відмінок прикметника з іменником, з яким він зв'язаний
1. Розгорни зошит і запиши сьогоднішню дату.
2. ст.118, впр.11 письмово. Виписуєш прикметники з іменниками і в дужечках біля них ставиш рід, число, відмінок. Наприклад:
У тихому (с.р., одн., М.в.) тремтінні.
3. ст.119 впр. 12, виконай письмово.
4. ст. 119 впр.13 усно.
5. Д/з ст.119 впр.14 письмово.
Трудове навчання
Робота з пластиліном
"Ляльковий посуд"
1. Виліпіть глечик.
2. ст.53 , книжка "Я досліджую світ" прописано порядок роботи, як з пластиліну виліпити глечик.
Фізична культура
"Вправи з м'ячем. Підкидання м'яча під час ходьби почергово лівою і правою рукою. Кидки м'яча у стіну"
П'ятниця 18 березня
Математика
Розв'язуємо задачі на процеси
1. Розгорни зошит і запиши сьогоднішню дату.
2. ст.30-31 у зошиті робочому напиши 2 задачі 2 способами(задачу на швидкість і задачу на спільну роботу). Приклад є у книжці на ст.71.
3.ст.30 # 97 у робочому зошиті за допомогою внизу дужечок виконати дії і розв'яжи вираз.
4.ст.71#2 (1 і2 стовпчик письмово)
5. ст.71 #3(1 стовпчик письмово)
4. Д/з ст.71 #2(3 стовпчик), #3(2 стовпчик)
Українська мова
Навчаюсь правильно записувати прикметники із твердим приголосним
1. Розгорни зошит і запиши сьогоднішню дату.
2. ст.116, прочитай правило.
3. ст.116 впр. 6, 7, виконай письмово.
4. Усно ст.117-118 впр.8,9
5. Д/з ст.118 впр.10 ( ст.116 правило вивчити напам'ять.
Літературне читання
"Собака та м'ясо"
1. ст.112-113, прочитати і відповісти на запитання.
2. Д/з намалювати малюнок до байки "Собака та м'ясо".
Образотворче мистецтво
Тема "Весна"
1. На листочку А4 намалюй малюнок на тему: " Пора року весна"
Інформатика
"Як створювати анімації".
Як перевірити помилки в алгоритмі й обрати виграшну стратегію."
2 група
1. ст.114, створити алгоритм в програмі СКРЕТЧ. Ми з Вами на комп'ютері робили.
2. ст.117, створити алгоритм.
3. ст.110-120
Четвер 17 березня
Математика
Задачі на процеси. Задачі на спільну роботу.
1. Розгорни зошит і запиши сьогоднішню дату.
2. ст.29-30 у зошиті робочому напиши 2 задачі 2 способами(задачу на відстань і задачу на спільну роботу).
3.ст.29 # 95 у робочому зошиті за допомогою внизу дужечок виконати дії і розв'яжи вираз.
4. Д/з ст.70 #6 виконати задачу у зошиті. До неї накреслити відрізок, який ми креслили в класі. Перетворювати задачу на спільну роботу не потрібно.
Українська мова
Розвиток зв'язного мовлення
1. Розгорни зошит і запиши сьогоднішню дату.
2. Написати твір з планом на тему: "Пора року весна".
Я досліджую світ
Природа України.
"Як класифікують корисні копалини? На які види поділяють водойми України?"
1. ст.51. Вивчити напам'ять таблицю, які є види корисних копалин?
2. ст.52. Вивчити напам'ять види водойм України.
3. Д/з. У зошиті накреслити та заповнити таблицю на ст. 51. ст.51-52, читати і відповідати на запитання.
Фізична культура
Підкидання м'яча під час ходьби почергрво лівою і правою рукою. Кидки м'яча у стіну.
Середа 16 березня
Математика
Задачі на процеси. Задачі на спільну роботу.
1. Розгорни зошит і запиши сьогоднішню дату.
2. ст.69-70 #1,2, усно.
3. ст.70 #3 (1стовпчик письмово).
4. ст. 70 # 4 (1 рівняння письмово).
5. ст. 70 # 5 (1 і 2 нерівності, уважно підбирайте розв'язки, бо це є множення і ділення)
1. Пригадати, що таке байка. (невеликий віршований твір повчального змісту, з вираженою яскравою мораллю)
2. ст. 112.За допомогою піаркода прослухати байку.
3. Відповісти на запитання байки.
Я досліджує світ
Природа України.
"Подорожуємо картою України"
"Яким є наше довкілля. Що таке рельєф"
1. ст.48. Вивчити напам'ять, що таке дрвкілля і яке воно буває?
2. У зошиті намалювати сучасну хатину і старовинну хатину.
3. ст.50. Вивчити напам'ять, що таке рельєф і основні форми рельєфу?
4. Намалювати у зошиті гори, височини, низовини, рівнини.
Височини
Низовини
Рівнини
Гори
Інформатика
"Як створювати анімації".
Як перевірити помилки в алгоритмі й обрати виграшну стратегію."
1 група
1. ст.114, створити алгоритм в програмі СКРЕТЧ. Ми з Вами на комп'ютері робили.
2. ст.117, створити алгоритм.
3. ст.110-120 читати.
Вівторок 15 березня
Математика
Ділення з остачею
1. Розгорни зошит і запиши сьогоднішню дату.
2. ст.67 # 1 усно ( передивіться і пригадайте, як ви виконували ділення з остачею)
3.# 2 (1 і 2 стовпчик письмово)
4. ст.67-68 #3,4,5 усно
5. Д/з ст.67 # 2 (3 стовпчик письмово)
Зошит. ст. 28 # 92 (1і 2 рівняння письмово)
Українська мова
Відмінювання прикметників
1. Розгорни зошит і запиши сьогоднішню дату.
2. ст.114, прочитай правило.
3. ст.114 впр. 1, 3, виконай письмово.
4. Д/з ст.115 впр.4, ст.114 правило вивчити напам'ять.
Літературне читання
"Бабай-Ага і козак Невидим"
1. ст. 103, п'єса, вивчити напам'ять.
2. ст. 103-111, прочитати.
3. Відповісти на запитання п'єси.
3. Запам'ятати напам'ять дійових осіб п'єси.
4. Д/з. Придумати твір і своїх дійових осіб.
Я досліджую світ
"Південна Америка. Австралія.Антарктида"
1. ст.38, читати, намалювати в зошиті мотузку, на якій будуть вузлики. І в цих вузликах буде зашифроване слово.
2. Записати, як називаються мешканці Південної Америки?
3. ст. 40-44, читати і відповідати на запитання.
4. Вивчити напам'ять, що таке абориген і бумеранг.
5. ст.42, намалювати герб Автралії.
6. ст.43, намалювати тварин, які живуть в Антарктиді.
Фізична культура
"Вправи з великим м'ячем. Удари м'яча внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м'ячу у вертикальну ціль"
Понеділок 14 березня
Математика
Множимо і ділимо іменовані числа
1. Розгорни зошит і запиши сьогоднішню дату.
2. ст.65 # 1 (1 стовпчик в зошит письмово)
3. ст.65 # 2 ( 1 стовпчик у зошит письмово)
Коли виконуєш множення і ділення іменованих чисел, потрібно складне іменоване число перетворити у просте.
Наприклад:
3км48м ×8= 3048м×8=24384м=24км384м
4. ст.65-66 # 3 і 4 усно.
5. Д/з ст.66 # 5 і 6 письмово.
Українська мова
Рід і число прикметника
1. Розгорни зошит і запиши сьогоднішню дату.
2. ст.112, прочитай правило.
3. ст.112 впр. 1, 2, виконай усно.
4. ПИСЬМОВО ст.113 впр.3
5. Д/з ст.113 впр.4 ( дивіться обов'язково на іменник, який стоіть біля прикметника. Так Вам легше буде визначити рід), ст.112 правило вивчити напам'ять.
Трудове навчання
Робота з картоном
"Бумеранг"
1. Зроби бумепанг.
2. ст.45 , книжка "Я досліджую світ" прописано порядок роботи, як з картону зробити бумеранг.
Фізична культура
"Вправи з м'ячем. Ведення м'яча. Удари м'яча внутрішньої та середньою частиною підйому по нерухомому м'ячу у горизонтальну ціль."
П'ятниця, 22 січня
Вітаю
Математика
Додаємо і віднімаємо трицифрові числа на основі нумерації
1. Розгорни зошит і запиши сьогоднішню дату.
2. ст.23-24 # 2,4,5,7, 8 виконай усно.
3. ПИСЬМОВО ст.22 # 8 ( зразок на 20 ст.)
4. Д/з ст.23 # 3, наприклад 567 це 500+60+7=567
500+67=567
560+7=567
566+1=567
Наприклад 856 це 856=800+50+6
ст.23 # 6 (ці вирази не розписуй, а просто розв'язуй).
3. ст.91 впр. 5 усно (порівняй 2 стовпчики і зверни увагу, що після префіксів, які закінчуються на твердий приголосний, апостроф ставиться . Наприклад від'їхати. А у словах, де префікси закінчуються на голосну, апостроф, не ставиться. Наприклад поїхати. прочитай правило.
4. ст.92, прочитай правило.
5. ПИСЬМОВО ст.92 впр.6 (користуйся поясненням, яке я пояснила і правилом)
Немає коментарів:
Дописати коментар